محل لوگو

پکیج آموزش باکس z3x سامسونگ


پکیج آموزش باکس z3x سامسونگ

برای اولین بار در تمامی سایت های فارسی زبان

پکیج آموزش کامل و جز به جز باکس تعمیراتی z3x سامسونگ به همراه آخرین نسخه کرک شده برنامه نسخه 29.5

 

معرفی باکس Z3X

آموزش باکس Z3X – باکس Z3X یاz3x samsung tool pro یکی از اصلی ترین ابزارهای هر تعمیرکار موبایل برای حل مشکلات گوشی های برند سامسونگ است. به کمک این باکس شما میتوانید سرویس دهی گوسیهای سامسونگ شامل فلش زدن رام روی هر دیوایس سامسونگ را انجام دهید یا EFS, QCN, SEC از دستگاه بکاپ بگیرید یا رایت کنید، IMEI سامسونگ را تعمیر کنید و… (البته اخیرا اکتیو گوشیهای LG نیز برای این باکس ارائه شده است).

چگونه بدون خرید باکس میتوان از قابلیتهای آن به صورت رایگان استفاده کرد؟!

برای پاسخ به این سوال لازم است با مفهوم کرک باکس آشنا شوید:

کار اصلی باکسهای تعمیراتی را نرم افزار باکس انجام میدهد و قسمت سخت افزاری باکس در بسیاری از مواقع فقط نقش یک قفل سخت افزاری را بازی میکند تا نیاز باشد برای استفاده از نرم افزار باکس حتما قطعه سخت افزاری آن را هم تهیه کنید.

اما نرم افزارهای بسیاری از باکسها به صورت کرک شده هم وجود دارند تا افرادی که بنا به هر دلیلی قصد خرید باکس ندارند بتوانند از آن استفاده کنند البته این کار (یعنی کرک کردن) غیرقانونی است (برخلاف اینکه طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، استفاده از کرک نرم افزارهایی که خارج از محدوده جغرافیایی ایران تولید می شوند، اشکالی ندارد) اما بهتر است برای حمایت از تولید کننده باکس، ابزار او را خریداری کرد.

 

آیا کار با کرک باکس با نرم افزار اصلی باکس متفاوت است؟

آموزش باکس Z3X

کار با نرم افزار اصلی و یا کرک شده باکس به یک صورت است یعنی چه باکس داشته باشید و چه نداشته باشید و بخواهید از کرک آن استفاده کنید کار با محیط نرم افزاری آن در هر دو حالت یکسان است.

 

آموزش باکس Z3X برای چه افرادی مناسب است؟

۱- دوستانی که باکس Z3X دارند و مایلند به صورت تخصصی کار با آن را یاد بگیرند.

۲- افرادی که تاکنون با این باکس کار نکرده اند یا توانایی خرید آن را ندارند و مایلند با استفاده از کرک این باکس (از صفر) کار با نرم افزار این باکس را یاد بگیرند.

 

 

به هیچ عنوان این پکیج فوق العاده را از دست ندهید


مبلغ قابل پرداخت 37,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 846

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما